Måndag, måndag

Förra veckan kändes rätt soft, trots att jag jobbade 6 dagar. Vi hade kundkonferens och strategidagar med jobbet, vilket gav välbehövlig omväxling. Sen syntolkade jag och det gick bra, och jag fick positiv respons. Men jag var ändå bra trött i skallen i fredags. Det är jobbigt att TÄNKA en fredageftermiddag! Hem, byta om, i med musik i öronen och sen ut med hunden i skogen. Bästa sättet att tanka energi, frisk luft och lugn.
 
 
 
Idag var det dock tillbaka till vardagen igen, och det med besked. Herregud vilken dag det var på jobbet! Totalt nerringda var vi och dessutom en man kort. Jag var hel sopslut när jag åkte hem. Dessutom kom beskedet att Lady Gaga skjutit upp sin Europaturné, så konserten jag och Elisabeth skulle på i Globen i oktober blir det inget av med. Fasen då, jag som sett fram emot det! Som det inte var nog med det så fick jag mail att hotellet jag och Jenny ska bo på i Riga i februari ska stänga. Men jaha? Bara sådär? Fick sladda in på Booking och boka ett nytt. Konstig dag detta, och nu går ögonen nästan i kors så det får bli tack och gonatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0