Elefanten i rummet

Igår var det dags för skojigheter! Jag, Elisabeth, Marion och Ebba skulle se David Batras föreställning "Elefanten i rummet" på Konserthuset. Jag köpte biljetterna redan i mars och har ju haft en massa annat för mig i vår/sommar så det här evenemanget har hamnat en smula i skymundan och jag hade nästan glömt det. Nu var jag inte ensam om det, förvirringen var total kan jag säga. Elisabeth trodde att det var nästa vecka, Ebba trodde att vi skulle till Stockholm och Marion visste inte vilka vi var som skulle gå (eller vem som hade biljetterna, men det var ju ganska enkelt att gissa sig till). Hej och hå! Vi lyckades i alla fall samla ihop oss på rätt plats och rätt dag och det var ju en himla tur, för det var asbra! Gud som jag skrattade, efteråt hade jag ont i kinderna. Så jäkla kul, rekommenderas varmt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0