Titanic-utställning

Hips vips var man tillbaka i vardagen och hips vips så har jag redan jobbat två veckor. Det är väldigt lugnt på jobbet och vi är halv styrka så det känns som vi knappt träffas alls på dagarna. Det var ju en massa saker jag skulle göra på semestern, men det blev liksom inte av. Jag skulle laga mobilen eftersom jag spräckt skärmen - det har jag inte gjort, och just nu har jag inte råd att göra det heller. Mamma skulle komma hit och kolla på Open Art - det sket vi i eftersom jag tittat lite grann och inte tyckt att det var vidare bra. Jag skulle försöka ta mig ut till Husmor och rida - har inte hänt än, jag har inte ens pratat med henne. Ebba och jag skulle åka till den där labyrinten - det har vi inte gjort. Men vad tusan, på semestern ska man ta det lugnt och inte jaga runt med en massa måste. Igår var vi i alla fall på Titanic-utställningen! Det kan har varit typ årets varmaste förmiddag - då gick vi inomhus... Lätt värt det dock, för det var jätteintressant! En massa foton, montrar med saker, modeller, och så fick man en audioguide som tog en genom hela utställningen och hela Titanics historia. Imponerande och superbra, rekommenderas!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0