Tickets, please!

Mja, det KAN vara så att jag råkat bryta mot biljettköpstoppet både en och två gånger... Såg på Erasures FB att dom skulle supporta Robbie Williams på hans turné i sommar. Då var det bara klart att de skulle vara med på Englands-spelningarna så jag tänkte inte mer på det. En till konsertresa i sommar GÅR bara inte, speciellt inte för att "bara" se förbandet. Jenny messade och frågade om jag skulle med till Tele2 och då såg jag att de skulle vara förband även då. Well, Stockholm räknas ju inte som en resa, man kan ju försöka få biljetter tänkte jag, listade ut ett hemligt presale för Robbies fanclub och hoppsan hejsan så hade vi visst ståplats! Så det kan gå *host* Nu är ju Robbie Williams inte fy skam men det är mest för Erasure som jag går. 
 
Jaha, sen kommer visst världens bästa Hååååkan till Örebro i sommar! Det får inte heller missas! Elisabeth och jag organiserade oss ordentligt för att maximera biljettchanserna när försäljningen drog igång i morse. Det var kaos som vanligt och blev tekniskt fel som vanligt och jag blev utkastad från sidan som vanligt, men efter mycket om och men och harvande och svordomar så fick jag till slut biljetter. WOHOOOOO! 
 
Jag har sagt det förr och säger det igen - 2017 kommer bli det galnaste konsertåret ever. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0