Mellanmjölks-Mello

Var inte delfinal 3 ganska tam? Jag älskar Henrik Schyffert men vete sjutton om jag tyckte det var så himla bra ändå. Lilla Sigrid var ju fantastisk när hon var med för två år sedan, men nu blev det så mycket innantilläsning av manus att jag var tvungen att byta kanal. Låtarna då? Ja det var väl ganska tamt där med. Swingfly lät ju på pricken likadant som när han var med för ett par år sedan. Pinsammast var Smilo eller vad de hette, som trodde de var Swedish House Mafia. Alltså, jag leker också att jag är Swedish House Mafia eller Depeche på Rose Bowl eller Sinéad O'Connor eller vad det nu kan vara. Men det gör jag när jag diskar eller lagar mat eller kör bil! D v s när ingen annnan ser eller hör (det är väl iofs en definitionsfråga, jag har en känsla av att grannarna hör min skönsång oftare än dom kanske tycker är optimalt). Återigen har jag inga särskilda synpunkter på resultatet men det beror nog mest på att det inte heller den här gången var några kaosbidrag att bli förbannad över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0