Äta, sova, dö typ

Jag vet, jag ska verkligen inte klaga på att jag har mycket att göra på jobbet och det GÖR jag inte heller. Det är mest ett konstarerande att jag bara jobbar och sover just nu. Det är verkligen allt jag gör. Är totalt slut när jag kommer hem, går ut med hunden, lagar mat och sen stupar jag i soffan och somnar framför tvn. Det kan inte var rimligt att vara så trött som jag varit den senaste veckan. Ebba och jag har försökt lufsa men det är som om vi har cement i benen för vi orkar verkligen iiiingenting! Hur vi ska klara att springa en mil om tre månader övergår mitt förstånd. Speciellt som jag inte kommer vare sig hinna eller orka tränat något de närmsta två månaderna, då jag kommer jobba 120%. Kan inte tacka nej när det erbjuds jobb utan det är bara att passa på när man får chansen. Ja jisses, det blir en annorlunda vår, den saken är klar :) Ska man se det positivt så kommer jag inte hinna göra av med särskilt mycket pengar i ala fall! 
 
Idag pallrade jag mig i alla fall till Friskis&Svettis för första gången på flera månader. Jag är i så katastrofform så jag tänkte att ett pass basgympa skulle vara lagom. Det var det också. Så pass lagom att jag drabbades av hybris och ställde mig på löpbandet efter passet! Jeezz... Vet inte hur jag tänkte där, men så blev det i alla fall och jag sprang lite grann. Med betoning på lite. Rejält svettig blev jag och även om jag varken sprang långt eller länge så var det ju NÅNting. Återstå att se hur tidigt jag somnar i soffan och om jag öht kan tar mig ur sängen i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0