Så är festivalcirkusen igång igen

Igår kom Ebba och Elisabeth hit för att käka chips, snacka skit och givetvis kolla på Mellon. Det är ju lite nya regler från i år med färre låtar i delfinalerna men fler låtar i finalen. Öh. Ingen åker hem, typ... Inte fan hjälpte det ett endaste dugg heller. Vad VAR detta? Det var ju bara skit alltihop! Vi höll på Molly, resten var bara skräp. Vi försökte tippa hur det skulle gå, och det mest givna förutom att Saade skulle gå vidare var att just Molly skulle gå vidare. Men nä. Hon kom näst sist?! Hur gick det till? Jag kan verkligen inte förstå. Jag hade kunnat ta gift på att hon skulle gå vidare. Helt sjukt. Saades låt var helt fruktansvärd tyckte jag. Det var nån hemsk saxofon som lät för mycket, jag höll på att krevera. Jessica Anderssons låt har man ju hört en miljard gånger tidigare. Trist!
 
Nej skärpning, så här får det inte gå till!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0