Får man rösta på Åkarp?

Mellon förra veckan var ju något av en besvikelse. Halvvägs in i gårdagens deltävling konstaterade jag att programledarna var bäst även den här gången. Alltså, vad var det för låtar?? "Groupie"? Men verkligen? Känns fräscht.. Visst, jag fattar att det handlar om motsatsen till selfie men ändå. Det är inget att sjunga om oavsett. Jag trodde vi skulle slippa såna där Sean Banan-låtar i år..
 
Låtarna var sämre men resultatet var ju aningens bättre den här veckan. Jag höll på Mariette, det var det enda som spelade någon roll. Nu får vi göra en motröstningsinsats a la Nordman vs Carola i Andra chansen så inte den där eländiga groupie-låten går vidare.
 
Som sagt, bäst i hela tävlingen hittills har varit programledarna. Extra kul också att min gamla pluggkompis Thomas dök upp i en nanosekund i Åkarp-videon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0