Nej nu lufsar vi inte som troll längre!

Nu springer vi! Nåja, det är inte som att vi spränger ljudvallen när vi far fram och vi kommer heller inte vara med i "Gladiatorerna" anytime soon, men det går framåt. I torsdags betade vi av fjärde passet på åtta dagar. Vi började som vanligt med lite uppvärming på ca 200 meter. Sen gick vi en bit, och sen sprang vi. Jag kände att det nog blev längre än vi brukar och det var rätt kämpigt, men tävlingsdjävulen kombinerat med Ebbas hejarop gjorde att jag bet i. Jorå, tant orkade en hel kilometer! Jag trodde inte jag skulle orka springa nåt mer efter det, men det gjorde jag. Sista etappen var så jobbig att jag höll på att smälla av, men det blev 800 meter. M a o har jag förbättrat uthålligheten med 100% på en vecka. Efteråt var vi heeelt utmattade och när jag skulle köra hem orkade jag knappt trycka på gaspedalen. På radion körde dom "Personal Jesus" så då fick jag lite ork. Jag kände hur det drog lite i baksidan av benet och på kvällen var jag strandad i soffan. Men se på fan, i fredags hade jag ingen träningsvärk alls! Helt sjukt hur snabbt kroppen svarar, jag blir lite imponerad. 
 
Well, sen har vi då tränat armarna på gymet idag och det var ju ett jävla skämt. Fan, man tar ju i så man håller på att spräcka en åder i pannan och så händer ingenting. Aja, nån nytta gör det säkert. 
 
Men oroa er inte, det kommer inte bli någon joggblogg det här. Snart är det uteserveringssäsong ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0