Håååkan the movie

Tja, fick man ingen biljett till Håkan Hellströms rekordkonsert på Ullevi i somras så får man nöja sig med det näst bästa - se konserten på bio i stället. Jag blev som vanligt betrodd att vakta biljettsläppet, som var lite luddigt när det skulle äga rum. Datum var klart, men inte klockslag. Vilket meck det blev. Jag satt uppe och ugglade för att se om biljetterna släpptes direkt vid midnat men nej, det blev jag varse att så var inte fallet. Gonatt. Bokningssystemet öppnade klockan sju på morgonen så då provade jag då igen. Fortfarande inga biljetter. SF hade nån funktion där man kunde få sms när biljetterna släpptes så jag anmälde mig till det. Några timmar senare gick jag in på sf igen och kollade - och då var försäljningen i full gång! Och där satt jag och inte hade fått något meddelande. Nu gick det bra och jag fick biljetter, men vafan liksom. En stund efter att jag fått mitt bekräftelsemail - DÅ plingade det till i mobilen. Amatörer, det är ju tur att världens bästa biljettköperska var med lite på momenten.
 
Så om en månad blir det nästan-konsert med världens bästa Håååkan!
 
 
 
Ge mig arseniiiiik pa-pa-paaaaaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0