Sista natten med gänget

Nästa söndag jobbar jag min sista kväll på jobbet. Vi är ett helt gäng som slutar då, några har slutat redan och tre stycken blir kvar ett litet tag till. Igår hade vi gravöl, fast det var mitt på dagen så det var gravpicknick. Tomas och Lena hade fixat jättefint med smörgåstårtor, jordgubbar, dricka, filtar och campingstolar.
 
 
Tror det är sjön Möckeln i bakgrunden.
 
 
Smörgåstååårta! Jättegod, jag åt så jag storknade.
 
Det var jättetrevligt att samla (nästan) alla en sista gång, och så kändes det konstigt samtidigt. Några är ju ganska nya bekantskaper och några har hängt med bra många år.
 
 
Allehandas finest - Kristoffer, jag, Marion och Elinne. Vi har jobbat ihop mellan 12 och 14 år, helt galet länge ju. Det här var med största sannolikhet sista gången vi var samlade alla fyra. Lite vemodigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0