Badbrudar

Idag har jag badat! The Badkruka of the Badkrukor! Det var faktiskt inte ens kallt, det ska erkännas. Jag tog Partyvalpen och stack till sjön i morse innan det blev för mycket folk. Vi var där vid nio och då var det redan så varmt att man nästan smällde av. (OBS! Jag gnäller inte! I love it!) Vilda vesslan är ju inga problem att få i vattnet, det är ju då lite värre med matmor i huset. Men jag varken ii-ade eller drog in magen sådär som man gör när det är kallt, det var bara att kliva i på en gång. Det låter skitlarvigt jag vet, men jag gillar ju inte alls att bada om det inte är riktigt varmt i vattnet.
 
 
Partyvalpen tycker att man måste TA I ordentligt när man badar, annars gills det inte
 
 
Hon är skitduktig på att simma, snabb som en jäkla utter och med samma låga linje i vattnet som en krokodil.
 
 
 
Matten kan minsann också leka krokodil!
 
 
 
Rulla i gräs och sand och diverse bös så man ser ut som en panerad wienerschnitzel
 
 
 
Och så på't igen! Upprepa så många gånger man orkar
 
 
 
Värsta grymma beachbrudarna! En älskar vattnet, en älskar solen.
 
Vädret får MER än gärna hålla i sig ett par veckor till!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0