Annandagshockey

Julen flöt på utan större mankemang, precis som vanligt. Precis som vanligt åkte jag till Torshälla på julafton, och precis som vanligt åt vi mat, kollade på Karl-Bertil, snackade skit och så avslutade jag och mamma traditionsenligt med att spela Alfapet, till tonerna av Beatles. Så som jultraditionen påbjuder!
 
Jag åkte hem igen på juldagen och sov mest hela dagen. Igår var tanken att jag skulle ge mig ut på mellandagsrea och uppgradera mig på mobilfronten. Om jag orkade? Men i helvete heller, inte när det finns nätshopping! Som vanligt var jag hejdlöst konsumentmedveten. Jag messade Ebba tre gånger och frågade "funkar den här tror du?", och efter att ha fått hennes godkännande tryckte jag på "Köp". Easy peasy. Nu ska tant bli med iPhone förstår ni! Jomen det är ju snart 2015, även jag måste ju hänga med lite.
 
Igår var det hockey! Elisabeth och jag hade fått platserna bredvid hemmaklacken och det var trevligt. Mycket ramsor och hejande och en spännande, bra match. Nu har Örebro vunnit ALLA matcher jag varit på. Jag börjar fundera lite på vilket arvode jag ska ta :) Efteråt tog vi ett par cider på Pitchers och babblade.
 
So far rockar jullovet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0