Eftersom jag inte har något bättre för mig

och absolut inte har lust att dammsuga kopierar jag en megalång lista i stället
 
Tio fakta:
1. Hemstad/ort: Torshälla
2. Hårfärg: Brunt.
3. Längd: 173 cm
4. Frisyr: Snagg
5. Ögonfärg: Electric blue som någon sa en gång
6. Skostorlek: 38
7. Humör: Varierande
9. Civilstatus: Singel
10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt

Tio saker om ditt liv:
1. Har du nånsin varit kär?: Ja
2. Tror du på kärlek?: Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Njae, inga stora grejer
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Inte älskat. Men kär i smyg har man ju varit tusen gånger.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Nej, men väldigt ringrostig
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Men hur jättehemligt skulle det vara om jag visste det?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Oh ja!

Tio saker, det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar?: Pengar
2. Vin eller öl?: Öl
3. Dag eller natt?: Natt
4. One night stand eller förhållande?: Det beror ju på med vem
5. Tv eller internet?: Internet
6. Pepsi eller Cola?: Pepsi Max
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Fest
8. Färgfoto eller svartvita?: Beror på bilden
9. Telefonkontakt eller face to face?: Om sms räknas som telefonkontakt väljer jag det. Avskyr att prata i telefon.
10. Bilddagboken eller myspace?: Ehm, va?

Tio "Har du nånsin":
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Tror inte jag smitit ut någon gång faktiskt
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Ja
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej, och inte kommer det hända heller
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Inget allvarligt
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Mja, jo, det har väl hänt.
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Oh ja
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Nej det tror jag inte. Order om att komma hem en viss tid dock.
10. Har du någonsin rökt?: Ja

Tio känslor:
1. Saknar du någon just nu?: Ingen specifik
2. Är du glad?: Sådär
3. Är du fundersam?: Det händer
4. Är du uttråkad?: Hyfsat
5. Är du tysk?: Nej
6. Är du italienare?: Nej, inte det heller
7. Är du svensk?: Ja.
8. Är du fransk?: Nej, jag sa ju just att jag är svensk.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: De lever ihop men har aldrig varit gifta
10. Gillar du någon just nu?: Jag gillar alltid många människor, men inte "gillar" som i högstadiet

Om dig:
1. Hur mycket är klockan just nu?:11.15
2. Namn? Sara
3. Efternamn?: Spelar väl ingen roll kanske
4.Var bor du?: Örebro
5. Hur många barn vill du ha?: Inga
6. Vill du gifta dig?: Det vore kul men känns inte viktigt 
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Både och
8. Har du ätit sushi?: Blääääärk!
9. Favoritglass?: Triumfglass krokant med nougatsås
10. Humör?: Men har jag inte svarat på det? Varierande.

Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?:Jajamän, med blåljus och allt!
2. Har du en hund?: Två
3. Sover du helst själv eller med någon?: Beror som sagt på vem den där någon är
4.Tror du på spöken?: Ja, lite.

Skulle du:
1. Skulle du vilja vara längre?: Jag är precis lagom
2. Skulle du vilja ha sex nu?: Tja, varför inte? Any takers? Nähäpp...
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Kvart över elva en söndagförmiddag? Nej någon måtta får det vara.

Kan du:
1. Kan du röra på öronen?: Nej
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Mina föräldrar? Alltså, jag är 41 år, vad skulle jag hitta på liksom? (och det där var en retorisk fråga!)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Inga som helst problem
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nej
9. Kan du suga?: Det kan väl alla? Det är väl en reflex man föds med?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Javisst

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Oh ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Förmodligen
3. Har du syskon?: Nej
4. Har du någonsin haft sex med någon?: Ja faktiskt
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Det har de säkert
6 Har du varit full den här månaden?: Tror inte det, jag har mest jobbat
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Javisst, men vad gör man inte för att slippa städa
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Men förväntas man hålla reda på allt sånt? 4 år äldre låter dock osannolikt så jag säger nej.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Nej det kan jag inte tro, jag håller mig till det yngre gardet.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: Nej
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej

Vem:
1. Vem älskar du?: Ingen
2. Vem hade du senast sex med?: Ni ba' "names, we want names!". Ett sommarprojekt kan vi väl säga. Det räcker så.
3. Vem vill du bli full med? Någon av vännerna 
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: DEPECHE MODE!
5. Vem pratade du senast i telefon med?: Borde vara mamma
6. Vem är snällast i världen?: Mikael
7. Vem vill du prata med?: Ingen särskild
8. Vem sov du senast med?: Hundarna
9. Vem såg dig full senast?: Karin tror jag
10. Vem vet allt om dig?: Ingen
 
Så! Nu vet ni! Intressepilarna haglar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0