Tickets, please! Nu ska tanterna på baluns!

Håll i hatten gott folk, nu ska två tjocka tanter i sina bästa år på rejvparty. Typ. Elisabeth frågade häromdagen om vi skulle försöka få biljetter till Avicii sista februari och jag tyckte att det lät kul. Idag fick jag av en slump se att ett telebolag jag är kund hos men inte vill göra reklam för aviserade att de hade försläpp. Ringde tant E som blev eld och lågor, och så köpte jag två biljetter. Wohoo! Givetvis till "dansgolvet" (d v s innerplan) och inte läktarplats. Vi behöver ju lite, ehm, svängrum. Ahaha, det ska bli så kul! Vi ska kicka ungdomarnas spinkiga små arslen så det bara smäller om det. Efter megasuccén på Harrys när vi gjorde boyband-moves kommer vi träna in en mängd med coola grejer som kommer imponera storligen på kidsen. Tanterna vet minsann var dansskåpet ska stå! Det här numret tänkte jag att vi skulle börja med:
 
 
 
 
Sen räknar vi med att få komma upp på scenen för vårat extranummer, le grande finale. Det eventuellt ovärdiga momentet när vi kravlar upp på scenen glöms genast bort när vi river av värsta bästa movesen ever. EVER!
 
 
 
 
Det ska bli så sjukt kul, legen-waitforit-dary!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0