Ännu mera tickets, det är ingen hejd på mig!

Marion och jag är ju något av Mellofantaster. När så en delfinal nästa år ska gå i Linköping var M sugen att gå. Jag kollade upp det, men det visade sig att det är dagen efter jag och Ciss kommer hem från Kanarieöarna så det kändes lite snoig. Marion erbjöd sig att köra om det var så att jag var trött, men jag tyckte inte det kändes så gästvänligt att först sjasa upp C på morgonen för att följa med och hämta hundarna och sen sjasa hem henne för att jag ska på Mello. Jag visste inte riktigt hur intresserad hon skulle vara av att hänga på. Men så fanns det biljetter kvar och jag tänkte att jag kan ju fråga i alla fall - och hon ville skitgärna gå. Så jag, Ciss och Marion ska på Mello! Vi har rätt dåliga platser, men skitsamma. Det blir kul ändå!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0