Glasstest!

Jamen här har det varit knäpptyst, jag vet. Har jobbat och jobbat och bredbandet har spunkat sig. Men jag har ätit glass också!
 
 
Nom nom nom. Jag gillar ju Lakritspuck, men tycker det är för mycket vanilj och för lite lakrits i den. Här är det lakrits rakt igenom - lakritsglass med lakritssås och lakritsöverdrag. Den är jättegod! Riktigt saltig och överdraget är liksom lite segt så man får loss stora bitar utan att det går sönder och ramlar ner på kläderna. En 8 i betyg.
 
 
Jag är inte överdrivet förtjust i godis som blir glass, det har hänt för många gånger att det floppat. Men här funkar det bra. Det smakar som den riktiga nötcremen, och är sådär grynig som den är. Liiite sliskigt kan det bli, men det är ju för att nötcreme är förfärligt sliskig i stora mängder. Jag gillar den dock och betyget blir 7.
 
De här glassarna kommer inte från GB utan Åhus tror jag. So far står sig GB-nyheterna slätt kan man säga.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Och här har vi tipsen vi inte ville ha... *dregglar*

2013-05-09 @ 11:57:25
URL: http://myflatcoats.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0