Dagens outfit - styled by hittegodsavdelningen

Det här är ju sannerligen ingen modeblogg, men jag måste bjussa på en outfitbild ändå. När jag målade om hallen rensade jag ur garderoben ordentligt och hittade en jädrans massa grejer jag helt glömt bort. Den här jackan t ex.
 
 
I fickorna hittade jag några kvitton - de var från april 2008, haha. Fattar inte varför jag slängt undan den bara sådär. Visst, det saknas några knappar men det finns ju ett skärp man kan använda. Jaja. Halsduken hittade jag också i garderoben, den har jag aldrig sett i hela mitt liv! Jag har verkligen ingen aning om var den kommer från. Den måste vara ex-sambons och i så fall har den legat och skräpat i garderoben ännu längre än jackan...
 
Ibland är det bra att vara en halvsenil hamster - man kan få en "ny" våroutfit helt gratis! Återvinning ftw!
 
(glasögonen är däremot splajdans nya, dom lär jag inte slarva undan i någon garderob)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0