Justin Bieber in da house!

Anne hittade den här osannolika och helt underbara annonsen på nätet
 
 
 
Den är ju helt fantastisk! VEM kom på att ha Justin Bieber som motiv på en persisk matta? *skrattar* Och jag gillar säljarsnacket - ta med mattan på konsert så kanske du får träffa Justin Bieber. Jo för en stor jävla matta vill man baxa med sig på konsert! Jag tyckte det var så roligt att jag delade bilden på fejjan och sa att en sån skulle man ha till nästa fest, tänk vad förvånade gästerna skulle bli. Tog arton nanosekunder så började Ciss dryga sig och tyckte att gästerna nog mest skulle bli förvånade över att jag öht hade en matta. Sen hängde såklart Elisbeth på och KRÄVDE att jag skulle skaffa en sån matta till nästa fest. Jojo, tänkte jag (eftersom jag är så sjukt mogen), vänta ni bara..
 
Nu var ju 1.200 lite i saftigaste laget att punga ut med bara för att kompisarna minsann ska få äta upp vad de sagt, så jag tog saken i egna händer och gjorde en egen matta! Det blev inte riktigt som jag tänkt, men jag gjorde det!
 
 
Hahaha, helt megasnyggt ju! Köpte en matta på Ikea och printade ut resultatet av bildgoogling. På köpet fick jag även lära mig att Justin Bieber fyllde 19 år i veckan, och att han är från Kanada. Sedan tidigare visste jag tack vare en aftonblaska att han hamnade i hamsterblåsväder för ett tag sedan. At casa de Frodis sysslar vi inte med sånt, men Justin blev en smula tillknycklad när herr Hund med berått mod kastade sig in under bordet för att hugga en kebabsmula som jag spillde i söndags. Något som kvällstidningarna säkert skulle kunna kalla kebabinferno. Men det här är en partymatta! Så när det inte är party förpassas Justin Bieber till pappersinsamlingen. Återvinningskaos!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0