Ho-ho-ho-hockeyfeber

Jahaja, Örebro Hockey spelar i Elitserien nästa säsong. Det var väl kul. Själv håller jag på Brynäs helt enkelt för att min morfar gjorde det, och morfar var BÄST. Morfar bodde i Hedemora. Där håller inte folk på Brynäs kan jag säga, där är det Leksand som gäller. Min morfar var väldigt rolig, och väldigt tjurig - egenskaper som han nedärvt i både en och två och tre generationer. Så när det gått bra för Brynäs tog han på sig sin Brynäs-keps och tog en promenad runt Hedemora på rent djävulskap, haha. Helt underbart, I love it! Värsta busiga farbrorn, hahaha. Eftersom morfar var min idol så ska jag givetvis göra precis som honom nästa hockeysäsong och gå emot strömmen och fortsätta hålla på Brynäs. Vetefan hur jag ska klara mig helskinnad ur det, men jag får väl göra sällskap med Måns på någon match så är vi i alla fall TVÅ svartfötter. Kan bli spännande detta! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0