Att göra och inte - semestervarianten

Jomen ni såg vad som hände där va? Tant skulle vara skötsam och då blev det DÖDStyst här :) Men jag har bara jobbat och jobbat och så jobbat lite mer eftersom semesterschemat visst inte stämde och alla vikarier var puts väck. Kul sak att upptäcka just nu.. Det är bara mitt problem ett par dagar till men likförbannat är det ju ett problem om folk är försvunna när de ska vara på jobbet. Aja, snart så! Jag är förberedd i år med!
 
 
Partypants - check! Väldigt silvriga och fina, kanske en smula ungdomliga för mig men det orkar jag inte bry mig om. Sommarklänning - check! Jomen det är helt sant, det finns en risk att vännerna kommer få se mig i klänning i sommar. Tror bara det är Ciss som gjort det faktiskt. Pocketböcker - check! Några är kvar från förra året då jag knappt läste nåt.
 
Tyckte inte jag hade just nånting inplanerat för semestern eftersom årets äventyr (Köpenhamnsresan såklart!) redan är avklarad, men en del saker ska jag göra när jag tänker efter.

2 do på semestern:
 
* se Robbie Williams på Ullevi
* träffa kompisar jag inte sett på eeeevigheter
* leka vettvilling med Pernilla (UTAN fireballs men gärna med dödslyft)
* gå på festival i Brunnsparken med Elisabeth
* sitta på balkongen och dricka läskeblask och läsa
* sola
 
Not 2 do på semestern:
 
* åka bergochdalbana på Liseberg
* slå mig
* cykla vilse hem från Brunnsparken och hamna på nån jävla bondgård som sist...
 
Gud som jag längtar! På söndag natt är det jag som rusar ut från jobbet och glädjeskriker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0