Oh Danny Bhoy

Ikväll var Elisabeth och jag på Konserthuset och såg Danny Bhoy. Knappt halvfullt var det, SKÄMMES Örebro med omnejd! Först var det en svensk kille som jag aldrig uppfattade namnet på. Han var inte särskilt rolig utan mest dryg och småplump och jag blev lite nervös och tänkte att det ska väl inte vara så hela tiden? No worries. Danny Bhoy är snäll. Och rolig. Fruktansvärt rolig! Och söt. Vaaansinnigt söt! Vilken kille alltså. Jag skrattade så jag grät vid något tillfälle. Det är inte ofta jag möblerar om på Fem Fria-listan, men nu är det läge för ett nytillskott.
 
 
Har ni chansen så se Danny Bhoy! Han är på nån slags Sverigeturné just nu, vet inte hur många gig det är kvar dock.
 
Haggis! *internt skämt*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0