Tickets, please!

Ställde klockan för att vakta biljettsläpp i morse. För första gången vad jag kan minnas hamnade jag i kö på Ticnet. Det var tydligen världens tryck och sidan bråkade för en del såg jag. Men det gick bra, så nu ska jag till Göteborg i december och se Depeche i Scandinavium! YEY! Blev inga golden circle-platser eftersom Ticnet tydligen inte tyckte att de var de "bästa platserna" men om jag läste kartan rätt blev det jättebra platser ändå. Och man kan ju inte hänga i golden circle varenda gång som en annan groupie *harkel* Lite oklart vem jag åker med, men klart är att jag får bo hos bästa Mikael. Sjukt kul att ha något att se fram emot nu när semestern snart är slut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0