I brist på annat

Äh vafan, det blir en lista till för att visa att jag lever, det är allt jag har tid med just nu.
 
Ditt fullständiga namn? Sara Kristina Eklund
Hur lång är du? 1.73
Ögonfärg? Blåbärsblå
Spelar du något instrument? Har spelar blockflöjt en gång i tiden, men det var då det. Nu blir det mest luftsynth
Dina första tankar när du vaknar? Vad är klockan?
Vart befinner du dig just nu? I soffan
Biter du på naglarna? Ja, ibland
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Mycket svart blir det
Har du några husdjur? Två hundar
Är du singel? Ja
Vem vet mest om dig? Mamma har väl lite koll antar jag. Den som KÄNNER mig mest som person, som kan mig, är nog någon annan dock. Exet ligger nog bra till där om han nu inte förträngt mig vid det här laget. Annars vet jag inte, Ciss kanske. 
Vad vill du ha just nu? Det vanliga - stålars och en smalare röv.
Vad är du rädd för? Mycket
Vem var din första riktiga kärlek? Jimmi. Om man pratar besvarad kärlek. Annars är det nog den där stackars Jocke P som jag nog måste gett förföljelsemani. Arma krake.
McDonalds eller Burger King? BK ftw!!
Sjunger du? Oh ja, alltid i bilen och när jag lagar mat, diskar etc.
Vad har du för skostorlek? 38-39
Vill du gifta dig? Vill och vill, det känns inte så viktigt.
Kommer du överens med dina föräldrar? Jadå, i små doser går det utmärkt.
Din hårfärg? Mörkbrun
Vad ska du göra i morgon? Jobba och plugga
Vad sover du i? Luvtröja. Under vinterhalvåret strumpor och är det flera minusgrader så åker långkallingarna på. 
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Kött och Pepsi Max
Hur svarar du i telefonen hemma? Med mitt namn
Vad är du sugen på nu? Inget särskilt faktiskt
Hur svarar du i mobilen? Med mitt namn där också, varför skulle jag svara annorlunda mot hemma?
Sov du ensam inatt? Njae, hundarna var ju med på ett hörn.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig?  "Hejdå".
Druckit idag? Pepsi Max
Vad är det för väder hos dig nu? Höstigt
Godaste glassmaken? Sias kladdkakeglass, som tyvärr verkar utgått ur sortimentet. Katastrof!!
Drömmer du mardrömmar? Det händer.
Favoritklädsel? Jeans
Favoritgodis? Choklad
Hur många kuddar sover du med? 7 tror jag
Vad längtar du mest efter just nu? Att monsterveckan ska vara över så jag får lite ledigt
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget
Saknar du någon just nu? Ja.
Vill du ha barn? Nejnejnej
Är det någonting som är stressigt i din tillvaro? Ja, men det är enbart mitt eget fel
Längtar du till din nästa födelsedag? Näääjjj
Är du blyg? Inte så himla blyg, men kan bli väldigt obekväm i vissa situationer
Vad gör du just nu? Sitter vid datorn uppenbarligen
Tycker du att du har fin dialekt? Har inte mycket dialekt och med tanke på att jag är Tunabo exporterad till Närke så kunde det verkligen varit värre.
Tycker du om snö? I måttliga mängder
Hur mår du nu? Kissnödig och ont i ett öga. Annars okej.
Vad är din önskan just nu? Drömvinsten finns ju alltid där att sukta efter
Har du något speciellt citat som du inrättat exakt hela ditt liv efter? Nej, det känns väl lite overkill kanske.
Vad lever du på? Pepsi Max och lite annat.
Vad gör du om 5 år? Ingen aning. Håller igång som nu hoppas jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0