Sen sist

Jag har inte haft vare sig tid eller lust att blogga på sistone. Har varit fasligt busy med både jobb och skola. Men lite fritid har jag ju haft!
 
Elisabeth och jag har varit på hockey t ex.
 
 
Först skulle man sjunga nån kampsång. Vi kunde inte riktigt melodin så vi mimade mest.
 
 
Käka korv - check! Det måste man göra när man är på hockey. Vi headbangade till 2 Unlimited också och skrek "ut med packet!".
 
 
Arg skåning i skämsbåset tillsammans med Martin Becks granne. Han bjöd inte på någon stänkare vad vi kunde se.
 
Sen har ju såklart los dogos varit ute och stökat runt
 
 
Finaste farbrorn, nu hela 10,5 år gammal.
 
 
Partyvalpen har jagat sork...
 
Matten har varit ute och ridit
 
 
Fantastisk terapi
 
 
Det här var lite mystiskt. Det var en bil som åkte runt och lämnade påsar i varenda brevlåda. Vi funderade på om det var gratis knark som delades ut över hela nejden, men det lät ju ganska orimligt. Det handlade om vattenrening tog vi reda på när vi kom hem.
 
 
Åke var inte alls på något medgörligt humör, så då åkte pallen fram.
 
 
Impe bjussade på lite tough love
 
Så det har inte gått någon större nöd på mig egenligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0