Se upp, danskjävlar!

Wohoo, goda nyheter! Höll på att poopa i byxan när jag såg att Depeche kommer till Peace&Love i sommar. Givet att Jenny och jag åker dit, tänkte jag först. Sen tänkte jag ett varv till. Vi kan ju lika gärna åka och se dom i Köpenhamn. P&L verkar inte släppa några endagsbiljetter utan man får pytsa ut med 1.500 spänn för ett festivalpass. Lite dyrt om man bara vill se ett band, och så himla många fler jätteintressanta band lär dom inte ha råd att boka. Flyg och hotell till Köpenhamn kostar typ ett par hundralappar mer. Pilsner och smörrebröd på Ströget mot petflaskepilsner och festivalkebab - ingen större konkurrens där... Sen ville Annelie hänga med också, så då bestämde vi - Köpenhamn it is. Heeeerregud så roligt! Då håller vi tummarna att vi får biljetter, så bär det av i sommar. Hoppas hoppas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0