Tickets, please!

Jajjamäääään!! Vi fick biljetter till Depeche i Köpenhamn! *jublar* Satan vad kul det ska bli! Kul att se DM såklart, men jätteroligt också att åka till Köpenhamn på en liten minisemester. Jag har inte varit i Köpenhamn sedan jag var liten och vi tog en sväng dit när vi var i Skåne och hälsade på vänner. Minns att vi var på Tivoli och Bakken och morsan åkte nån helt galen berg- och dalbana i trä som knakade och gnekade. Sen minns jag även att vi köpte med oss smörrebröd hem, och pappa och Kenneth lurade i mig att vi SMUGGLADE smörrebröd. Haha, jag var helt nervös när vi skulle köra ombord på färjan, tänk om tullen märkte vårat SMUGGELGODS! Smuggla smörrebröd ska vi inte göra nu, däremot ska vi väl pliktskyldigast äta ett par stycken. Det måste man ju göra när man är i Köpenhamn! Det är mycket annat man ska göra också och jag vet inte riktigt hur vi ska hinna med tanke på att vi bara är där 36 timmar och dessutom ska på konsert. Annelie och Jenny har ju aldrig rest med mig (när Annelie och jag var på skolresa till Berlin för en miljard år sedan räknas inte, och den resan är sannerligen ett kapitel för sig) så de vet inte vilken manisk duktig reseplanerare jag är. Dom kommer förmodligen bli helt vansinniga :)
 
Jag har redan sett ut hotell och flight, nu hoppas vi bara att inte SAS konkar... Yey, det är långt kvar men kul att ha något att se fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0