Nej, det här duger inte

Läste ut Eldvittnet härom natten och jag måste säga att jag är besviken. Den började ju så himla bra och var olidligt spännande redan på sidan tolv, men sen hände absolut ingenting. Det blev en lååång transportsträcka fram till typ sidan 473 då det blev liiite spännande. Men absolut inte så att man inte kunde lägga ifrån sig boken. Mest intressant var de sista 10 sidorna då man fick veta lite mer om Joona Linnas bakgrund. Men i övrigt - nä. Eftersom jag verkligen gillade både Hypnotisören och Paganinikontraktet var det här ett bottennapp. Jag anar att det kommer komma en fjärde bok, slutet antydde det lite. I så fall - gör om, gör rätt tills dess!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0