Listdags

Det var länge sedan det var nån sån där trivial lista, så den här har jag knyckt från Ciss
 
Senaste:

Låt du hörde: "World in motion" med New Order
Film du såg: "Cockpit" och "Elina - som om jag inte fanns" på skolan i helgen
Mat du åt: en Yoggi Yalla
Kram: Victorias mamma 
Puss: Sarah och Peter
Känslan: Småstressad
Bråk: Kan jag inte ens minnas. Vad kan det ha varit?
Glädje: Vet inte, det har varit ganska kul på sistone.

Längtan: Längtar redan till nästa sommar
Dröm: I natt drömde jag att jag syntolkade en Mamma Mu-film, att jag åkte vattenskidor på nån slags kryssning som jag och någon mer var med på, och att Herr Hund hade en utväxt under magen som såg ut som en vaskrensare.
Personen du träffade: Kursarna
Person du pratade i telefon med: Victoria, vad jag kan minnas iaf.
Personen du fick sms av: Ulrika
Gången du var utomhus: Morgonrastningen med dogsen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller Expressen: Expressen
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Öl
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Spelar ingen roll, bara det är varmt och roligt
Sport eller nyheter: Nyheter, om det inte är stora sportevenemang som VM och OS och sånt
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörka
Sommar eller vinter: Sommar.


Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?: Ketchup, sylt, rester, alkohol, tabasco (sånt som typ aldrig tar slut)
Fyra saker du inte kan vara utan? Dator, musik, sömn, Pepsi Max.
3 saker du inte kan äta? Parmesan, koriander, råa morötter
Två saker som gör dig glad Pengar och hundarna
En sak du gör oftast flera gånger i veckan Promenerar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0