Mello, andra chansen

Men det var väl faen så illa det gick! Helt tvärsemot hur jag tyckte. Jag höll på Love generation, Loreen och Pernilla Andersson. Tja.. Dom jag gillade sämst var Sara Varga och The Moniker. Tja... Men alltså, den där Moniker vill man ju bara klappa till! Oh my God oh-la-la blablabla pipochtjut springomkring. Håll käften för fan! Finalen kommer bli en mental prövning med Linda Bengtzing, Moniker, Playtones och vad mer skit som nu är med. Ska man behöva hålla på Eric Saade och hans frigolitblock till skor? Eller Danny med Natteravn-rippen? Jag har en flaska Bacardi melon hemma, med hjälp av den ska jag nog kunna överleva finalen.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0