Ge mig lite fiction!

Är det bara jag som tröttnat på att se "riktiga" människor på tv? Seriöst, jag skiiiiter väl fullständigt i folk som handlar på Ullared. Jag skiter i folk som campar på Böda sand. Jag skiter i folk som ramlar och bryter benen utomlands. Jag skiter i hur folk semestrar i Sverige. Det är ju inte intressant! Jag vägrar tro att Bolinder Munktell Hotel (eller vad dom nu heter nuförtiden) i Eskilstuna är världens bästa hotell. Jag vill inte se folk föda barn. Jag kräks bara av att se trailern med superstylisten Jonas. Hur sitter han i bilen? Ser ut som han blir avsugen av en ratt. Jag är inte intresserad av att se hur man kan åka ur en gameshow. Jag är inte intresserad av att se ett gäng imbeciller sitta inlåsta i ett hus och gagga en massa goja och dricka sprit och knulla under täckena. Finns det bara såna program på tv? Ge mig lite hittepå! Ge mig skådisar! Ge mig manus! Mer fiction till världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0