Frodis i simhallen - en fars i okänt antal akter

Har haft ont i ett knä och en höft och har därför inte kunnat springa på löpbandet som jag velat. Det har varit lite frustrerande eftersom jag ju kommit igång så bra, så idag tänkte jag prova något nytt. Nånting måste jag ju göra! Jag simmade. För sent upptäckte jag att min bikini inte hållt formen över vintern, den hade tappat VÄLDIGT mycket elasticitet och sådär nästan knastrade när jag tog på mig den. Följaktligen hängde den och slängde oroväckande mycket och för att undvika att bjuda på alltför många nip slips fick jag stanna efter varje längd och rätta till saker så de hamnade där de skulle. Inte ett dugg tröttsamt.. Simmandet gick sådär, det var ganska tråkigt och jag fick ont i nacken. Men jag varvade två små tjocka gubbar som var nånstans mellan 70 och döden! *hajfajvar mig själv* Sen bytte jag till ryggsim och sparkade en kille i huvudet.. Trött som en tok blev jag efteråt, så någon nytta gjorde det uppenbarligen. Simmandet alltså, att sparka folk i huvudet brukar sällan vara till någon nytta.

Nja, vi får se om det blir något mer simmande. Det var lite för mycket stök. Och som man ser ut efteråt! Håret i en trasslig monchichi-frisyr och ögonen röda av klor. Får köpa såna där snajdiga simglasögon att ha. För att späda på babe-faktorn ännu mer...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0