Fantastisk kväll med Hååååkan!

Igår var Victoria och jag på Håkan Hellström på Conventum. Vi började kvällen med ett restaurangbesök, vilket var lättare sagt än gjort då folk gått man ur huse för att äta. Vi sprang runt halva stan och letade men det var tamejfan full överallt! Till slut fick vi ett bord på Wobbler Lounge - OM vi var därifrån till halv nio! Det var sjunde eller åttonde stället vi provade, helt galet. Vid det laget var vi så hungriga att det tog oss max femton sekunder att bestämma vad vi ville ha. Det blev nån slags tapasbricka med kycklingspett, grillade jätteräkor, parmaskinka, salami, melon, klyftpotatis, såser etc. Gött! Det slank även ner en skogsbärspannacotta till efterrätt. Sen traskade vi till Conventum och Hååååååkan!

  

Man får tycka precis vad man vill om Håkan Hellströms sång, men ingen kan säga att han inte är en bra liveartist! Så sjukt bra, och så verkar han så uppriktigt och genuint glad över responsen han får. Gulle! <3

 

I mitten av en Hurricaaaaane



Världens bästa Håkan

Kom igen Leeeeenaaaaaa, vad skulle vi annars gööööööraaaa. Håkan-publiken klår faktiskt Depeche-publiken när det gäller allsång.

Hejdå Håkan, vi ses nästa gång!

Efter konserten var vi helt utpumpade. Det tar på krafterna att hoppa, dansa och sjunga i drygt 2 timmar, pjuh. Kasade oss till Indigo och tog en cider och babblade lite innan vi fick skjuts hem. Väl hemma blev jag sittandes som ett fån i soffan. Satan vad trött jag var! Som jag konstaterat förut är det ganska slitigt att vara poptant. Men det är det värt, lätt! Skulle göra om det i kväll om jag kunde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0