Det är slitigt med allsköns galej

Var seg och trött som en jäkla zombie igår efter att först titta på Oscars-galan (orkade dock inte se hela), sen sova en stund och sen upp och passa ett biljettsläpp. Men allt gick vägen, jag och Elisabeth fick våra konsertbiljetter och Colin Firth fick sin guldgubbe - häpp! Stiligast av brudarna på galan var Halle Berry tycker jag, även om det inte fanns någon självklart vinnare i den kategorin. Det var ingen som sådär liksom sa POW. Av killarna var det så självklart som jag vet inte vad - Colin Firth. Gudars skymning så tjusig han var! Det var ju så jag blev rent knäsvag, där har vi en karl som sannerligen kan bära upp en smoking (eller vad det nu är de har på sig). Love love loooove!!



Skrattgropar är sött även på 50-taggare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0