Mello, deltävling 4

Inget att hymla om - jag avskyr Linda Bengtzing. Jag AAAAVSKYR henne! Så jävla flåshurtig och ska vara så himla energisk att det inte blir trovärdigt utan enbart påfrestande och irriterande. Och så sjunger hon ju bara idiotlåtar med de mest imbecilla texter man väl någonsin hört, om att hon har en karl som kan plocka ur diskmaskinen och att hon ser en skräckfilm själv och sånt trams. Bara låttiteln säger ju allt - "E de fel på mig". Jag får allergiska utslag. Jag kan knappt skriva det ens, min inneboende språkpolis kreverar. Tölpmusik för mindre begåvade människor är vad det är. Men nog om detta, det var ju fler artister som tävlade. Lasse Stefanz till exempel... *svimmar* Råttsvans kombinerat med cowboyhatt tror jag man kan bli stenad för. Men borde i alla fall kunna det. Sen var det nån kille som hade med sig folk som hängde och slängde i tygrep från taket. Lite för mycket Galenskaparna där, Fleming Fartland hade fastnat i vinkelvolten.

Vet inte vilka jag gillade bäst, tror det blir Melody Club och dom där brudarna i likadana overaller. Kvällens roligaste var Kristoffer som råkade lova att göra helikoptern om han fick vara med i VIP-soffan och Linda Bengtzing vann. Sen gick det lite överstyr där, då jag sa att Elisabeth skulle vara på plats och rapportera för tidningen. "Då ska jag ropa 'kom Elisabeth och hjälp till att få ordentlig snurr' och så får hon göra sådär som man gör när man startar gamla flygplan". *asg* Ska se till att han verkligen går in på SVT's sida och ansöker om att få plats i VIP-soffan. Det vore nästan värt att låta Linda Bengtzing vinna bara för att få Kristoffer att göra helikoptern live i Sveriges största tv-program. Jag skulle helt seriöst skratta tills jag dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0