Mello, deltävling 2

Om förra veckans utbud var skralt så var den här veckans bidrag sju resor värre. Främst naturligtvis för att jag avskyr skämtlåtar! Jag vägrar tro att det verkligen inte fanns ett bättre bidrag att tillgå än Babsan, jag bara vägrar. Mina favoriter var Loreen och Christian Walz och det gick ju som väntat naturligtvis... Men alltså, Sanna Nielsen? Har inte folk tröttnat på henne? Jag har det i alla fall. Brolle får pluspoäng för att vi har lite lika frisyr men låten var för tam och mesig, det blev varken hackat eller malet. Och The Moniker sen då? Nån slags otäck gyckel- och cirkuslåt, hövvaligen.

Pausunderhållningen fattar jag ingenting av. Det var inte förrän igår jag öht förstod att det var Peter Stormare som var med. Inte för att det gör vare sig till eller från, det blir inte roligare för det. Och att se och höra Christer Sjögren göra "Life on Mars" var rent plågsamt. Samtidigt väcker det lite oro också. Vad kommer de hitta på i de återstående programmen? Tomas Ledin manglar "Enjoy the silence"? Anna Book går loss på "Nothing compares 2 U"? Lasse Stefans river av "Love will tear us apart"? Skrämmande... Och tyvärr uppenbarligen inte helt otänkbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0