Filmtajm!

Hann beta av några filmer när jag var ledig i helgen.

I rymden finns inga känslor - nä alltså... Den här dissar jag rakt av utan pardon. Jag tyckte mest den var enerverande och skådisarna var dåliga. Tack och lov att det inte blev några Guldbaggar!
För kärleken - tror jag titeln var. Påminde om Crash. Påminde VÄLDIGT mycket om Crash till och med, men det gjorde faktiskt inget. Jag tyckte den var bra.
The kids are all right - såvidare värst mycket komedi tycker jag inte det var, mer drama. Hyfsad, men inte mer. Anette Bening var dock bra.
Inception - för mycket Matrix för mig, det var alldeles för rörigt. En dröm som var en dröm som var en dröm och sånt. Kunde ha varit lite småspännande om de inte krånglat till allt så in i norden.

Nu har jag en hel lista på Oscars-nominerade filmer jag väntar på att få se.


Kommentarer
Postat av: Anne, Bråka o Kaxa

Nä, I rymden finns inga känslor var verkligen ingen höjdare. En del skådespelarprstationer var rent usla.

2011-02-08 @ 21:21:08
URL: http://AMOKEN.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0