Mittemellanåret 2011

Årets sista dag, då ska man väl summera 2011. Det var ett sådär år måste jag säga. Tävlade ingenting med hundarna, bilen gick sönder i omgångar, jag fick ofrivilligt byta jobb. Nä, det var inte mycket att hurra över faktiskt! Höjdpunkten var givetvis resan till Turkiet som kommer gå till historien som den galnaste veckan i hela mitt liv. Så totalt jävla skruvat, och sjukt roligt!

Årets bästa låt: Lykke Li / I follow rivers (The magician remix)
Årets bästa konserter:
1. Manic Street Preachers på PiP
 
2. Håkan Hellström på Conventum.

3. The Ark i E-tuna.
 
Årets naturkatastrof: Ciss the human tsunami anfaller solande tysk.
Årets sämsta ligga-tips: Ja alltså.. att kaskadkräkas på sig själv är väl inte en taktik jag rekommenderar..
Årets mest blåslagna: Mina ben 
Årets uttryck använt vid helt fel tillfälle: "I'm still fabulous"
Årets pensionering: Super-Hyundaien sade tack och adjö efter drygt 6 års trogen tjänst.
Årets hetaste i tux: Colin Firth
Årets mest trakasserade: Skottarna, följt av tyskarna.
Årets dumstrut: Monstertratten som Partyvalpen fick ha när hon blivit sydd. Rymde en hel familj och hackade sönder mina knäveck.

Årets bladvändare: Paganinikontraktet
Årets carpoolare: Marion och jag tar ett par dagar på oss att ens lyckas sammanstråla. Kristoffer och jag träter som om vi varit gifta i 50 år.

Nu gör vi som kungen - vänder blad och hoppas på ett bra 2012!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0