Full steam spacemachine!

Igår spelade Royal Republic på Kåren. Det var ju då inte igår man var på Kåren, det kändes som att vara tillbaka på brottsplatsen :) En del var omgjort men det mesta såg ut ungefär som tidigare tycker jag nog. Först var det två andra band som spelade och då passade jag på att dricka öl. Sol-öl, det var ju inte heller igår! So 90's. Men sen kickade Royal igång och då var det fullt ös.



Jordens drag var det och jag lyckades spilla ut en surbruds öl. Seriöst, väljer man att stå bland hundra hoppande människor när Royal Republic spelar "Full steam spacemachine" så får man nästan räkna med det. Det var inte Kammarorkestern vi lyssnade på. Jag blev så jävla trött på hennes gnäll och tjat och sura uppsyn så jag gick och köpte en ny öl som jag tryckte i näven på henne och sen gick jag och ställde mig på ett annat ställe. Käring.

Adam Grahn är inte bara snygg, han är rena ståupp-komikern mellan varven. Sjukt charmig kille!

Dom andra gossarna är rätt rara dom med.

Skitbra konsert, men oförtjänt lite publik tycker jag. Idag har jag varit lomhörd på ena örat (efter att ha stått bredvid en högtalare) och nacken värker. Men hey, det var bara väntat. Och som jag brukar säga - det var det värt!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

2011-04-16 @ 10:38:48
Postat av: Elisabeth

Men vad fan, försvann bara mina ord? Jo, det jag skrev i inlägget som inte syns var att det var överraskande att du även fotade de andra i bandet... harkel :-)

2011-04-17 @ 20:02:50
Postat av: Sara svarar

Äsch då, jag är inte så enkelspårig att jag bara tycker EN är snygg :)

2011-04-19 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0