Pepsi Nix

Men vafan?! Stod i köket och drack lite Pepsi Max (som vanligt då..) när Partyvalpen gick förbi. Böjde mig ner och bad om att få en puss men blev tvärnobbad. Har väl aldrig hänt? Storhunden kom och undrade vad jag gjorde så jag sträckte fram korken till honom, varpå han backade undan. WHAT?! Någonstans har jag uppenbarligen misslyckats kapitalt i min fostran. I det här huset dricker vi Pepsi Max, punkt slut ten four stjärnstopp! Kände mig som värsta fyllemorsan där jag stod och halsade medan kidsen tittade på mig med avsmak i blick, särskilt som jag började bröla att de var taskiga mot mig. "Men öy, kom här nu och ge mig en puss annars blir jag ledsen! Koooom nu då, får jag en puss då för fan, taskfransar". Haha. 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hundar kanske är smarta nog att veta att det konstgjorda sockret i läsken egentligen inte är bra för oss. Jag bälgade i mig mängder med lightläsk o saft förr. men jag blev så taskig i magen så jag drog ner drastiskt på det. Från att ha druckit minst 1 liter om dagen till kanske 1 liter varannan månad har magen blivit mycket bättre. Tänk vad mycket pengar du sparar om du inte köper denna dricka. O så kanske du kan få mer pussar av dina vovvar.

2010-11-03 @ 15:11:57
URL: http://nettanplattans.blogg.se/
Postat av: Sara

Tyvärr, Annette. Inga förnumstigheter i världen hjälper - Pepsi Max är mitt knark och det kommer jag fortsätta med om jag så ska bli självlysande av alla konstgjorda ämnen på kuppen :)

2010-11-04 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0