Tickets please! Fast inte så många kanske

Men jesus kristus vilket bestyr. Marion uppmärksammade mig på att det fanns billiga biljetter att köpa till Andra Chansen i helgen. Eftersom vi försökte få tag på biljetter när de släpptes var det klart intressant. Efter lite velande besämde vi att vi skulle gå på genrepet i morgon kväll. Sagt och gjort, jag klickade och fyllde i och grejade - men lyckades bara köpa EN biljett. Gör om, gör rätt. Försökte igen - och lyckade köpa till fel dag! "Så där ja! NU har vi biljetter!... NÄÄÄÄÄÄJ, jag köpte bara en!!" *fem minuter senare* "Så! Nu blev det två stycken.. NÄÄÄÄÄÄJ, jag köpte till fel dag!!" Stön... Allt medan Marion ömsom asgarvade ömsom ojade sig i telefonen. Så där satt jag med tre biljetter jag inte hade någon som helst nytta av. Bokningen var bindande och jag kände att jag kunde ju inte köpa ytterligare biljetter, då skulle jag ju bli ruinerad. Jag fick leta fram ett telefonnummer till nån slags kundtjänst och ringa upp och förklara vad jag lyckats göra, och fråga om det gick att åtgärda på något vis. "Ingen aning faktiskt, det.... har nog aldrig hänt tidigare att någon gjort så, lyckats köpa fel två gånger" sa killen i kundtjänsten. *asg* Jaja, nån måste ju vara banbrytande pionjär! Det gick att makulera de felaktiga beställningarna i alla fall och jag beställde nya biljetter. Om det blev rätt och riktigt den här gången återstår att se. Jag vågar inte ropa hej innan jag fått biljetterna i min hand. Att det alltid ska vara sånt meck när Marion och jag fixar biljetter. Det är ju som när Karin och jag åker bil. Håll tummarna nu för att jag lyckats köpa biljetter till Andra Chansen och inte till nån traktormässa i Jönköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0