I afton dans

Igår var Elisabeth och jag på det gamla DDR-badhuset (Conventum alltså) och såg Kent. Den här turnén skulle det ju vara lite mer upptempo och vad man läst i tidningarna lät det ju som det skulle bli värsta technopartyt vilket det naturligtvis inte blev. Tackochlov. Hur skulle det se ut liksom?



Grunden för varje bra konsert - uppladdning med pilsner!

Det var en bra konsert, jag fick höra "Taxmannen" och "Musik non stop" och Elisabeth "Socker" så vi var mycket nöjda. Nu var det ju inte bara låtlistan som skulle analyseras och granskas under lupp..



Även Bono-Jockes vigör kollade vi in mycket noga och även den var vi mycket nöjda med :)

Äppel-Martin hade också hållit formen sen sist. Det får tolkas som man vill :)



Fjäderkonfettibomb som avslutning. Det kan väl göra vilken surmagad recensent som helst glad?

Conventum hade piffats till lite sedan förra Kent-konserten. Två ölplejs och inte den där hemska arbeit macht frei-ordningen i garderoben och utsläppet.



Minsta jäkla nummerbrickan jag sett i hela mitt liv. Som gjord för att tappa bort ju. Som gjord för legogubbar också, och inte vuxna människor.

Hursom, en mycket trevlig afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0