Bröllopsrecension

Klart jag kollade när Boxer-Robert skulle få prinsessan och halva kungariket! Fast bara på det i kyrkan, det är ju trots allt ett fotbolls-VM som pågår också. Det bär mig verkligen emot att erkänna, men jag blev riktigt rörd. Jag tyckte det var jätterart när Daniel torkade en tår. Och så fin Victoria var! Enkel men classy klänning, ingen Diana-maräng precis. Gästerna var väl tjusiga dom med, inga sätta-kaffet-i-halsen-ögonblick direkt. Förutom furst Albert då, som såg ut att ha svalt en badboll precis innan han klädde på sig. Shit manhattan vilken kagge han lagt till med! Det råder uppenbarligen ingen matbrist i Monaco. Och prästerna sen, vilken avancerad koreografi de hade där när de stod med ryggarna mot brudparet och en och en körde nåt slags solo. Lite typ New Kids on the Block eller nåt. Gillade inte deras klädsel som såg ut som pråliga persiska mattor, men tyckte ärkebiskopens tal var bra då han ju påpekade att "det faktiskt inte kostar något att vara elak". Hahahaha! Men vad hade Björn Skifs för fula glasögon på sig? Han är ju en stilig karl, inte ska han behöva se ut på det viset heller?   

Snyggast: Spanska prinsessan Letizia
Sämst: Förbönen som liksom joddlas fram med nån entonig melodi av någon som inte nödvändigtvis har röst lämplig för det ändamålet. Fan så det lät.

Summa summarum - en fin tillställning som var lite lagom lång. Middagen tänker jag då sannerligen inte titta på. De kommer bara få äta en massa fisk ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0