Liggalistan - VM-versionen

Sista dagen på fotbolls-VM, så här är den - Frodis liggalista. Reglerna är enkla - man behöver inte ha presterat ett skit, inte gjort mål, inte ens spelat en minut. Bara man befunnit sig nere vid planen, det räcker.

1. David Beckham, England - men hey, jag tror väl knappast jag behöver motivera detta... Becks platsar på liggalistan över hela universum.



2. Jesus Navas, Spanien - blev utbytt i första matchen och fick inte spela mer utan var förpassad till bänken. Men Jesus, i MIN startelva har du en given plats! *tröstar*



3. Iker Casillas, Spanien - så vesslesöt och pryder verkligen sin plats mellan stolparna.



4. Diego Forlan, Uruguay - rena He-Man i jämförelse med de andra tunnisarna och egentligen inte alls min typ med sitt långa, lockiga hår. Men vafan...



5. Steven Gerrard, England - nummer ett på listan över vem man presenterar för mamma. Sjukt söt snubbe!



6. Cesc Fabregas, Spanien - en av få karlar som är snyggare med skägg än utan. Skandalöst lite exponerad i VM!



7. Frank Lampard, England - stackars, stackars Lamps. Bortdömt mål och sen bara en sjundeplats här. Men med den magen kan han kosta på sig att se nöjd ut ändå.

 

8. Xavi Alonso, Spanien - en riktig slitvarg på planen. Listans mesta bad boy-look.



9. Martin Caceres, Uruguay - med hästsvans, annars får det vara *barsk*

 

10. Arne Fredrich, Tyskland - ser helt bindgalen ut på kort men gör sig väldigt bra in action.

11. Alexander Frei, Schweiz - en liten uppstickare. Sådär britt-söt som jag gillar.

 

Någon avbytarbänk känns inte nödvändig med den här lagupställningen... Dessutom finns det ju en gräns för hur mycket man orkar liksom.

Sådärja! SOM jag har klurat, kollat, bildgooglat, diskuterat. Men så här får det bli i alla fall. Nu kan fan inte ens Ciss påstå att fotboll är ointressant :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Spring Arne spring! På din lilla bård. :)

2010-07-12 @ 00:19:41
Postat av: Sara svarar

Hahahahahaha, men Diego-bilden finns som tapet! Tror Casillas gör det också. Ska jag inte satsa på det ändå, en våd av varje? I hallen? Och så en bård med Arne.

2010-07-12 @ 00:28:22
Postat av: Elisabeth

Är det den bilden som finns som tapet? bryter ihop Sjävklart ska du ha den och Casillas tapeter i hallen. Och så spring-Arne på en liten bård.:)

2010-07-12 @ 01:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0