Uppladdning

Yehaa, på söndag bär det av till Globen! Nitzer Ebb + Depeche Mode = 1988 igen! Gabriel frågade om jag råkade ha låtlistan från spelningen -88 och av en händelse hade jag faktiskt det! Jag skrev nämligen ner alla låtar när jag kom hem från konserten och det har sparats i en gammal dagbok som jag har kvar. Jag grävde fram den ur arkiven och läste lite. Ja alltså, Sara 15 going on 16 laddade. Laddade rejält inför konserten, hahahahaha.

5/2 -88. "Idag är det 1 vecka kvar till Depeche! Magnus sa att han, Mats och Ante skulle fira det. Jag och Jenny sa att vi ville oxå vara med." (resten av den dagens rapportering får ni inte ta del av)
11/2 -88. "I morgon är det Depeche! Jag hajar inte! Magnus, Micke och jag ska ta ledigt från NO:n i morron. .... Jag har gått och räknat timmar och minuter hela dan. Det var astråkigt i stallet för Jenny var hemma. Hon var sjuk! Men hon ska gå på Depeche ändå såklart."
12/2 -88. "Idag är det Depeche! Ofattbart! Magnus och jag har gått och räknat timmar och minuter hela dan. Han följde med hem och hämtade ett band i en timme."

*aaasg* Hämta ett band i en timme? Jojo, det kan man ju också kalla det... Hahaha. Ibland var det rätt gött att vara 16. Visst ska det bli jävligt skoj, men jag kommer nog inte räkna timmar och minuter flera dagar innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0