Värsta grymma tjejen!



Alltså, jag bara älskar Anette Norberg! Det är min idol, hon är coolaste bruden ever! Satt uppe i natt och kollade på curlingfinalen. Jag sa till Sofia igår att det ju inte behövde bli lika gastkramande som finalen i Turin men Lag Anette Norberg verkar inte vara mycket för det här med att lira lite mellow och enkelt liksom. Nejdå, det ska vara full dramatik ända till sista stenen så man håller på att smälla av. Men vad gör det när skippern har nerver av stål när det verkligen gäller? Se och lär, Helena Johnson... Den här gången trodde jag inte att det skulle gå vägen faktiskt. Men ack så fel jag hade, svenskorna var nere för räkning men reste sig på sju. Så jävla iskallt! Och slutet var ju helt magnifikt. Kanadas skipper försökte göra samma dragning som Anette Norberg gjorde i Turin. Men hallå eller, det är klart det misslyckas! Det finns bara en Anette, det går inte att härma henne hursomhelst! Jag skrattade högt när kanadickan missade och guldet var bärgat. Och hur tyst blev det inte i hallen? Så vansinnigt snopet för publiken! Där stod dom med sina kameror i högsta hugg, redo att föreviga ett historiskt sportögonblick och så bara "Men..... wtf hände??" liksom. *skrattar fortfarande* Heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0