Snajsarn goes Popsicle

Snabb redogörelse innan skidskyttet börjar! Deltävling två i Melodifestivalen var en smula bättre än den första. Det var väl ingen jätteskräll att Andreas Johnson gick direkt till Globen, även om jag tyckte den var sämre än förväntat. Men alltså... Highlights & Mist - vad fan var det?? Tjock Runarklon i röda hängsleböxor, say no more. Jag skrattade så jag nästan kissade ner mig. Sandra gjorde en Popsicle och tyckte att det vore på sin plats med en turnébussolycka. *asg* Kvällens mest otippade favorit at casa de Frodis var Kalle Moraeus. Han sjöng väl inte helt hundraprocentigt men jag gillade det ändå. Däremot hade jag gärna sluppit Dogges balkantut.

Nej nu går vi från schlagernörderi till sportfåneri! Go Helena! Go Aco!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0