Skäms-tv

Jag har lyckats undvika Ullared på tv, men sen sa morsan att det var lika pinsamt som Färjan och då var jag ju tvungen att kolla. Det räckte dock med 10 minuter. Nej, det var inte lika pinsamt som Färjan men väldigt hög pinsamhetsfaktor ändå. Vad är det för dåre som jobbar på lagret?? Dock utser jag och Sandra frusökande bonden Roger till årets pinsammaste. Igår höll vi på att smälla av när Roger skulle laga mat och asade med sig kokboken till affären! Skriva lista är inget alternativ? Lägg därtill champange i saftglas och rödtjut till korv, plus givetvis det faktum att han visst glömde berätta för brudarna att hans föräldrar bor i samma kåk och att hans umgänge är en skock bridgespelande pensionärer, och skämskuddekvoten är fylld.

Kommentarer
Postat av: Marion

Jag tycker att Ullared är skitkul och har sett allt! Färjan däremot - ja du vet - jag skäms ju så att jag inte kan kolla. Lyckades ju titta 10 minuter en gång men har inte kikat något mer sedan dess.

2009-12-11 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0