Harrys dos and don'ts

Nämen hörrni, ska vi ta och bena ut det här med vad som är okej att göra på krogen och inte. Detta är mina erfarenheter:

* kissa bakom en dörr - helt okej. If you got to go you got to go.
* visa bröstet för häpen och lätt skräckslagen kille - visst.
* ha turkos knäppkofta och dra folk i håret - jamen varför inte.
* nita kille i turkos knäppkofta som drar en i håret - javisst.
* dansa baklänges runt bardisken och ramma en vakt - helt okej bara man lovar bot och bättring.
* skratta - app app, nu börjar det likna "nära hemgång"
* stå stilla rakt upp och ner och skriva sms - nä nu jävlar är måttet rågat, ut med dig marsch pannkaka och krångla inte!!

*suckar* Visst, det kanske var väldigt mycket out of charachter av mig att vara så stilla och städad, men nog borde det väl ändå synas att jag inte stod och sov? Jag är väl ingen häst som kan låsa knäna och sova stående? Jävla idiot.

Oh, och jag måste verkligen påpeka att jag INTE vare sig kissat bakom en dörr eller flashat på krogen!


Kommentarer
Postat av: Anne, Bråka o Kaxa

Men det förstår du väl, Sara, att du inte kan stå och SMS:a på krogen! Hur skulle det se ut, om alla stod och gjorde det i stället för att hinka öl? Stället skulle ju gå i konkurs! Nä, han gjorde helt rätt vakten tycker jag, sånt där måste man stoppa med en gång.

2009-12-01 @ 09:53:37
URL: http://AMOKEN.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0