Looove Lovebugs!

Nu har jag sovit på saken och nej, jag kan fortfarande inte begripa hur Schweiz inte kunde gå till final i Eurovision Song Contest. Bästa jävla ESC-låten ever! Nästan i alla fall, den är ju galet bra hursomhelst. Men nejdå, det ska vara balkanrock och skrikiga malteser och annat skit. *suck* Jag tänker manifestera mot den dåliga smaken ute i Europa genom att spela Lovebugs hela dagen och inte lyssna på en endaste moldav eller serb eller vitryss eller bulgar. Sådetså! Switzerland twelve points. Suisse douze poi. Nej, jag kan inte franska..


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är ju inte alls vänligt ställd till ESC, men med fler såna här låtar skulle jag nog ändra uppfattning. Superbra! :)



Kreti och pleti har ju ingen smak,och borde inte få rösta!

2009-05-13 @ 21:59:24
Postat av: Sara

Men eller hur! Jag tycker att det enklaste vore om jag fick bestämma helt enkelt, det skulle bli så oerhört mycket bättre då...

2009-05-13 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0